מי אני

להרגיש טוב כבר גורם לך להיראות טוב ולהיראות טוב גורם לך להרגיש יותר טוב...מעגל קסמים.
דרך אתר זה תוכלי ליצור איתי קשר כדיי שנוכל להכיר ולהבין ביחד מה את מחפשת באיפור.
אני מבטיחה לתת לך את הכלים כדיי שתוכלי לאפר את עצמך באופן שהכי יתאים לך אישית. נדבר על גוונים נכונים, סוג העור שלך- מה הוא דורש ואיך אפשר לגרום לו להראות הכי נקי וחלק.
נדבר גם על חיטוב הפנים- איך להדגיש את מעלותייך ולטשטש הפגמים שנוצרו עם השנים.

שלום שמי סיון לאור
אני מאפרת מקצועית- בוגרת איל מקיאג'.
מהרגע שהבדלתי בין בנים לבנות כבר אז ראיתי עולם שלם של אומנות ששייך למין הנשי. בגיל חמש כבר קיבלתי כמתנה את הליפסטיק הראשון שלי- "אדום בוהק" אשר התחבר לשרשרת שהייתה על צווארי כל יום, כל היום.
והנה- עד היום איפור הוא התשוקה שלי...רק שעכשיו השפתון נמצא בתוך התיק שנמצא איתי תמיד.

אני באה מעולם של אומנות.
ציור, צילום, נגינה, עיצוב ותאטרון. ידעתי תמיד שכשאהיה "גדולה" אעסוק בתחום האומנות.
למה החלטתי דווקא איפור?
שילוב של אומנות ואובססיה 
מתמחה באיפור כלות-איפור ערב-איפור אישי-איפור לצילומים-סדנאות איפור
מלווה כלות לחתונה ביום המאושר בחייהם ודואגת שתיראי יפה כל הערב.

לקביעת פגישת יעוץ חינם צלצלי0528198094 על מנת להתאים לך את המראה הייחודי